اصفهانی ها
جستجو
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» فهرست مکان های دیدنی (تاریخی و طبیعی) استان اصفهان
الإثنين أبريل 06, 2015 12:54 am من طرف مهمان

» دانلود سریال حریم سلطان
الخميس أكتوبر 02, 2014 6:09 am من طرف esfahaniha

» کچلا باید برقصند کچلا باید برقصند
الإثنين سبتمبر 15, 2014 8:13 am من طرف مهمان

» آدرس و شماره تلفن مراكـز علمي كــاربردي استان اصفهان
السبت سبتمبر 13, 2014 9:47 am من طرف esfahaniha

» اگر عکس ها در جستجوی گوگل باز نشه
الجمعة سبتمبر 05, 2014 12:54 pm من طرف esfahaniha

» سایت های زیر نویس فیلم و سریال و مستند
الإثنين سبتمبر 01, 2014 5:00 pm من طرف مهمان

» روشهایی برای غلبه بر نگرانی و اضطراب
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:23 pm من طرف esfahaniha

» روشهایی برای غلبه بر نگرانی و اضطراب
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:23 pm من طرف esfahaniha

» نقل و قول های گران بها
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:21 pm من طرف esfahaniha

ورود

كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟


اعتبارپرسی گارانتی ها با طرح بزرگ اندر حکایت گارانتی در ایران

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي اذهب الى الأسفل

اعتبارپرسی گارانتی ها با طرح بزرگ اندر حکایت گارانتی در ایران

پست من طرف shahrsak في الإثنين مارس 11, 2013 11:55 am

سال هاست که کاربران ایرانی هیچ مرجع درست و حسابی برای
ارزیابی گارانتی های داخلی ندارند و این مورد بیش از هر چیز به ضرر گارانتی
های معتبر و قدرتمند است که تفاوتشان با گارانتی های ضعیف تر هیچ گاه
مقایسه نشده تا کاربران بدانند که چرا پول هزینه بیشتر نسبت به گارانتی های
دیگر و یا کالای بدون گارانتی را می دهند . از این رو طی سال های گذشته
نظرسنجی های مختلفی در رسانه های مختلف برای ارزیابی های مشابه ای انجام
شده که تمامی آن ها یا مقطعی هستند و یا پشت درب های بسته ای که اعتباری در
ذهن کاربر ایجاد نمی کنند .


با درک این نیاز وب سایت
شهر سخت افزار با داشتن بزرگترین جامعه آماری کاربران سخت افزاری ایرانی (
~200,000 نفر ) و بیش از 5 سال سابقه فعالیت به عنوان مرجعی معتبر در زمینه
سخت افزار و وسایل مربوطه ، قصد دارد طی طرح جدیدی با نام "اندر حکایت گارانتی در ایران"
به این نیاز پاسخ دهد . در این طرح شرکت های گارانتی کننده هر کدام صفحه
ای مخصوص به خود دارند و کاربران تایید شده با نام حقیقی ( کاربران می
بایست شماره موبایل و ایمیل خود را در پروفایل کاربری ثبت کنند و این
اطلاعات نزد سایت محفوظ است ) با نظردهی قالب یافته ای نظرات خود را
پیرامون تجربیات آن ها از گارانتی مربوطه بیان می کنند که قالب مذکور به
شکل زیر خواهد بود :

تجربه کلی : +

نوع محصول : مادربرد

زمان رجوع : دی ماه 90

توضیحات : یک مادربرد X که چیپ صداش خراب
شده بود را به گارانتی بردم و بعد از یک هفته رایگان تعمیر کردند ( در دوره
گارانتی بود ) و مشکل حل شد .

این نظرات که به عنوان مرجع اعتبار سنجی خواهند بود ، تحلیل
شده و ضمن حذف شدن موارد مشکل دار یا غیر معتبر ، درصد رضایت کاربران (
درصد تعداد آراء مثبت به کل آراء ) ، تعداد کل آراء ( برای نمایش بزرگی
جامعه آماری شرکت گارانتی کننده ) و تعداد نارضایتی های خاص از بین نظرات
استخراج می شود ( دوره های استخراج ماهانه خواهد بود ) و این سه به عنوان
معیار ارزیابی قرار خواهند گرفت . لازم به ذکر است که در آینده با حضور
شرکت های بزرگ و معتبر و عدم حضور شرکت های فاقد اعتبار که ترس از نقد
آزادانه کاربران دارند ، شهر سخت افزار قصد دارد به صورت سالانه گارانتی
های برتر و معتبر کشور در هر زمینه را معرفی و قدردانی کند .

اما این تمام ماجرا نیست ! شرکت ها در پایان هر سه ماه جوایزی
را به قید قرعه به عزیزانی که نظرات خودشون را دادند اهداء می کنند ( قرعه
کشی توسط شهر سخت افزار انجام شده و ربطی به محتوای نظر ندارد ! ) .

اولین شرکتی که در حال حاضر قصد همکاری با ما را دارد آواژنگ است که به زودی صفحه مربوط راه اندازی خواهد شد .

shahrsak
مهمان


بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي بازگشت به بالاي صفحه


 
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد