اصفهانی ها
جستجو
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» فهرست مکان های دیدنی (تاریخی و طبیعی) استان اصفهان
الإثنين أبريل 06, 2015 12:54 am من طرف مهمان

» دانلود سریال حریم سلطان
الخميس أكتوبر 02, 2014 6:09 am من طرف esfahaniha

» کچلا باید برقصند کچلا باید برقصند
الإثنين سبتمبر 15, 2014 8:13 am من طرف مهمان

» آدرس و شماره تلفن مراكـز علمي كــاربردي استان اصفهان
السبت سبتمبر 13, 2014 9:47 am من طرف esfahaniha

» اگر عکس ها در جستجوی گوگل باز نشه
الجمعة سبتمبر 05, 2014 12:54 pm من طرف esfahaniha

» سایت های زیر نویس فیلم و سریال و مستند
الإثنين سبتمبر 01, 2014 5:00 pm من طرف مهمان

» روشهایی برای غلبه بر نگرانی و اضطراب
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:23 pm من طرف esfahaniha

» روشهایی برای غلبه بر نگرانی و اضطراب
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:23 pm من طرف esfahaniha

» نقل و قول های گران بها
الثلاثاء أغسطس 19, 2014 5:21 pm من طرف esfahaniha

ورود

كلمه رمز خود را فراموش كرده ايد؟


دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي اذهب الى الأسفل

دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

پست من طرف VAHID في الأحد فبراير 03, 2013 5:34 pm

دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

|| لینک مستقیم و کمکی ، کیفیت خارق العاده 720p Web-Dl 650 MB , زیرنویس پارسی ||





لینک IMDB
فرمت فایل : Mkv
حجم فایل : 650 مگابایت
کیفیت : خارق العاده 720p WEB-DL
موضوع : ترسناک | هیجانی | رازآلود
زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه
ریلیز : Ganool
زیرنویس همراه فایل : ندارد
زیرنویس پارسی : دارد

خلاصه داستان : وقتی که پدرش ناپدید میشود “هتر ماسون” وارد یه دنیای مجازی عجیب و ترسناک میشه که جواب کابوس های وحشتناک دوران بچگیش توش هست و…


.









.
.



زیر نویس هماهنگ با نسخه 720p WEB-DL در همین پست پیوست شد.


بزودی نسخه 1080p در همین تاپیک قرار خواهد گرفت

VAHID
مهمان


بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

رد: دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

پست من طرف VAHID في الأحد فبراير 03, 2013 5:38 pm

نسخه 1080p

دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا




لینک IMDB
فرمت فایل : Mkv
حجم فایل : 1200 مگابایت
کیفیت : خارق العاده 1080p
موضوع : ترسناک | هیجانی | رازآلود
زمان : 1 ساعت و 34 دقیقه
ریلیز : Ganool
زیرنویس همراه فایل : ندارد
زیرنویس پارسی : دارد

خلاصه داستان : وقتی که پدرش ناپدید میشود “هتر ماسون” وارد یه دنیای مجازی عجیب و ترسناک میشه که جواب کابوس های وحشتناک دوران بچگیش توش هست و…

لینک مستقیم

لینکهایی دیگر

Silent Hill:Revelation.BluRay1080p_Iran-Film.mkv



Silent Hill:Revelation.BluRay1080p-part1_Iran-Film.mkv

Silent Hill:Revelation.BluRay1080p-part2_Iran-Film.mkv

VAHID
مهمان


بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

رد: دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

پست من طرف VAHID في الأحد فبراير 03, 2013 5:39 pm

تاریخچه ای از نسخه های سایلنت هیل

مقدمه

Silent Hill(در ژاپنی サイレントヒル)یک بازی Survival Horror می باشد که توسط شرکت نام آشنای Konami,ساخته و منتشر شده است.چهار بازی اول این سری توسط Team Silent خلق شد,تیمی که به خاطر پرداختن به پروژه های دیگر این سری بازی های Silent Hill را رها کرد.دو بازی دیگر توسط دو شرکت متفاوت به این سری اضافه شدند,بازی Silent Hill : Origins توسط Climax Studios و بازی Silent Hill: Homecoming توسط Double Helix.از این عنوان حتی کمیک,کتاب,رمان وجود دارد که بر اساس این سری می باشد.فیلم اولین بازی این عنوان در سال 2006 به کارگردانی Christophe Cans ساخته و پخش شد.در حال حاضر دومین فیلم بر اساس این سری در حال ساخت می باشد.
سه بازی اول این سری فروش بسیار قوی و قابل تحسینی داشتند.همراه با عرضه ی Silent Hill 4: The Room این پرفروشی ها و تحسین ها رو به نابودی کشیده شدند.شهرت این سری بازی ها بخاطر خط داستان پیچیده ی آنها می باشد که در کات سین های سینمایی و نوشته های داخل بازی این عوامل به وضوح دیده می شود.هر بازی همانند یک فیلم دنباله دار;گره ی جدیدی را برای بازیکن گشود و در آخر چند مشکل و سوال جدید را برای بازیکن بوجود آورد.این سری بخاطر محیط های غنی و آشفته اش مورد تحسین قرار گرفت,همینطور موسیقی سرد بازی(ساخته شده توسط Akira Yamaoka)هم تاثیر بسیاری را بر روی این بازی ها داشت.



محیط و قرارگاه

Silent Hill یک شهر کوچک واقع شده بین Toluca Lake و جنگلی بزرگ می باشد,و در شمال این شهر قسمت های قدیمی همراه ساحل هایی همجوار با رود ها دارد.با توجه به توسعه تجارتی بازرگانی سنگین و قوی,این شهر برای ما و دیگران قانع کننده خواهد بود;شهر دارای مدرسه ی ابتدائی,تفرجگاه,کلیسا,دو بیمارستان مجزا,آسایشگاه,و دیگر مغازه ها و اماکن دلربا می باشد.بیشتر کسب و کار شهر روی مغازه های Mom and Pop می گردد,که البته هیچ اعتباری نسبت به Chain Store ها و ایستگاه های گاز نمی باشد.Old Silent Hill و Paleville مناطق مسکونی بزرگی را همراه با آپارتمان و خانه در بر می گیرند,این موضوع در مورد Motel و هتل هم صدق می کند.منطقه ساحلی(دریاکنار) Paleville حتی یک برج فانوس دریایی دارد و یک پارک تفریحی دریاکنار را دارا می باشد.
مدّتها پیش در سالهای 1600,شهر سایلنت هیل خانه ی قبایلی از مردم بی نام اهل آمریکا بود که آن سرزمین را برای تشریفات مذهبی-روحانی استفاده می کردند.در آخر قرن(سده), قبایل جدید و خوش نشینی از راه رسیدند و آن شهر را پیدا کردند,زودی نگذشت که خیلی عجیب آنها تند تند کشته می شدند.این مرگ همه گیر شده بود;و بیمارستان Brookhaven ساخته شد تا بتوانند آنها را درمان کنند.طبیعتا" آنها از شهر فرار کردند,این رهایی نزدیک به یک قرن طول کشید,تا وقتی که به عنوان Penal Colony (مستعمره)در نزدیکی های 1800,این شهر دوباره جان گرفت.بیست سال بعد,دوباره یک بیماری همه گیر جوانه زد;بنابراین بیمارستان Brookhaven بازسازی و باز شد.در حوالی 1840 آن زندان(Penal Colony)بسته شد و بار دیگر این شهر به سکوت فرو رفت;در 1850 در آن شهر,ذغال سنگ کشف شد و اینبار شهر به شهری معروف تبدیل شد.
در طول جنگ های غیرنظامی آمریکا( American Civil War ),این شهر به اردوگاه اسیر جنگی تبدیل شد( Prisoner of War );بعد از به اتمام رسیدن این جنگ,آن زندان برای جا دادن به اسیران و زندانی ها بکار گرفته شد,و خیلی زود شهر سایلنت هیل,به شهر پر رفت و آمد تبدیل شد.در همین روزگار,گروهی از روحانیون مجاهد و غیور مکتب تفکر روز قیامت( DoomsdayCult ) که بر اساس اعتقادات گروهی بی نام از آمریکا بود را بنا نهادن.مجتمعا" آنها را به خودشان به عنوان The Order منتسب کردند;مکاتب تفکر,هر کدام پرستش و ستایش متفاوتی داشتند,فداکاری و غیب گویی(ارتباط با مردگان) در تلاش و پیشرفت برای احیا و زنده کردنThe God,یک خدای باستانی که آنها بر این باور بودند که اگر تمام انسان ها را بکشند به بهشت برین خواهد رسید.به منظور رسیدن به سرمایه ی مورد تلاششان,The Order مواد مخدری بنام White Claudia را توزیع کرد.داد و ستد این مواد برای این بکار رفت تا بتوان سیاحت از دیگر مناطق به این شهر را گسترش داد,آنها برای این به شهر سایلنت هیل می آمدند تا White Claudia را تهییه کنند.از طرفی داد و ستد این مواد فلج هم شد,در جنگی میان The Order و اولیای امور,یکی از افرار TheOrder چندین پلیس را کشت.
شهر سایلنت هیل به وضوح سه طبقه بندی یا اهمیت برابر را معلوم کرده است:شهر عادی و مسکونی(پر جمعیت);شهری ساکت و رها شده با پرده ای از مه غلیظ;شهری تاریک و تباه شده(که "جهان دیگر"خوانده می شود),این ویژگی با مضمون های مضطرب ساختن و مجسم کردن دنیای جهنمی انباشته شده است.در هر حال فقط دو سال اخیر این شهر توسط کارکتر های اصلی این بازی اکتشاف و سیاحت شده است,زمانی که موجودات از شکل افتاده و شیطان مانند(Demonic)در حال گشتن در ساختمان ها و خیابان ها و دیگر اماکن می باشند( که بیشتر با ویژگی "دنیای دیگر" روبرو خواهید شد).الکترسیته و نور و روشنایی محدود و ناچیز می باشند.گاه و بیگاه,کارکتر ها در بعدی دیگر گذار می کنند;و گاهی اوقات این بعد ها بر هم متلاشی می شوند و فضایی متناقص و بی ربط به نام "هیچ کجا" را به وجود می آورند. اشکال و سیما های مختلفی از هر دو شهر و ساکن های آن توسط از بیم و هراس شخصی کارکتر ها بوجود می آیند.این ظواهر و ابراز ها ممکن است بین کارکتر های بخش شود,و یا در غیر اینصورت منحصرا" برای یکی از آنها تجسم شود.این آشکار است که شهر سایلنت هیل وجودی ماورائ طبیعی را داراست,ولی تاریخ جابرانه و کشنده شهر از زمان تناوب مدرن ( Early Modern Period ),این انرژی ها را به چیزی تاریک تر منحرف کرده است.
نوشته ای که توسط Konami منتشر شده است,این نکته را ذکر کرده است که قدرت و انرژی شهر سایلنت هیل از زمان وقوه بازی اول خیلی عالی شدّت گرفته است.در حالی که نسخه های یک و دو و Episode یا Prequel به ما کارکتر هایی نشان دادند که به شهر سایلنت هیل کشیده شدند;در نسخه های سوم و چهارم و پنجم,"دنیای دیگر"برای مردم و شهر های نردیک از راه رسید.



جو یا اتمسفر

آهنگ ساز Akira Yamaoka موسیقی جوی و احساسی را برای تمام سری بازی را فراهم ساخته است,او موسیقی های Industrial را به قطعه های Rock و Trip Hop تنظیم کرده است.گاهی اوقات,در "دنیای دیگر",موسیقی بلند تر از حدّ معمول نواخته می شود,که باعث می شود بازیکن حضور دشمن را در حوالی خود حس نکند و دچار ترس و وحشت بشود.
همراه با شروع شدن Silent Hill 2,سری بازی ها افکت پارازیت( Noise Effect ) را بر خود معرفی کردند.این به یکی از فاکتور های اصلی بازی تبدیل شد و در Book of LostMemory شرح داده شده است.افکت پارازیت همانند ##### Grain فیلم می باشد;و به بازی احساس موجودیت و سر و صدا,مخصوصا" در تاریکی را می دهد.همین نکته می تواند زاویه دید و بینش بازیکن را باز نگه دارد;اشیاء پیش پا افتاده همانند میله,دیوار,اعلانیه ها(پوستر) از فاصله دور به عنوان یک دیو پنداشته شوند.این افکت(یا به نوعی ترفند)در Silent Hill 4 و Homecoming توسعه قابل ملاحظه ای یافت و شما این قابلیت را بعد از به اتمام رساندن بازی می توانستید از کار بیاندازید ...



Silent Hill 1



مقدمه

سایلنت هیل یک بازی ویدئویی با سبک Survival Horror می باشد و اولین بازی برای شروع سری سایلنت هیل محسوب می شود.این بازی انحصارا" برای کنسول شرکت سونی: Play Station منتشر شد;تاریخ عرضه ی بازی در آمریکا 31 January سال 1999,در ژاپن 4 مارچ 1999 و در اروپا 1 آگوست 1999 می باشد.این بازی با یک کارکتر نقش اول بنام Harry Mason شروع می شود که همراه دخترش Cheryl برای تعطیلات به شهر سایلنت هیل سفر می کنند.در این سفر به شهر سایلنت هیل,Harry ماشین اش تصادف می کند,او برای پیدا کردن دخترش که گم شده است دست بکار می شود,از طرفی شهر هم متروک شده و مه آن را فرا گرفته است.در هر حال بازی اهداف و سیاحت Harry را دنبال می کند و او قصد و تلاش پیدا کردن و آزاد کردن دخترش را دارد و در این بین او چندین رازی که در شهر وجود دارد را کشف می کند.
اولین بازی از این سری,پذیرش های انتقادی و مهمی را دریافت کرد و این عنوان برای چندین دنباله زندگی خودش را ادامه داد.فروش قوی این بازی باعث شد که به پرفروش ترین های صنعت بازی تبدیل شود.فیلم این بازی که خط داستانی اش بسیار وابسته به این بازی بود و همینطور از عوامل دیگر بازی ها هم به خوبی در خود آمیخته بود در 21 April سال 2006 بر روی پرده های سینما رفت.

گیم پلی

هدف اصلی بازی این است که بازیکن بدون خطر,کارکتر اصلی این بازی یعنی Harry Mason را در داخل شهر ویران شده سایلنت هیل راهنمایی کند و جلو ببرد;بدین منظور که دخترش Cheryl را جستجو بکند.تهدید بزرگی که برای بقاء Harry وجود دارد موجودات دشمن می باشند که در خیابان ها و داخل ساختمان ها و اماکن سرگردان می باشند,همچنین دید کم(نا واضح) بدین معناست که Harry را مه یا تاریکی فرا گرفته است.در همان اوایل بازی,بازیکن یک پاکت Flashlight(چراغ قوه) را پیدا خواهد کرد,ولی این چراغ قوه فقط چند قدم آن طرف تر را برای شما روشن می کرد.به همین خاطر,صدا نقش بزرگی را در بازی Silent Hill دارا بود;بدین منظور صدا هایی که از طرف دشمنان ایجاد می شد خطری بزرگتر از دیده شدن آنها محسوب می شد.به خوبی چراغ قوه,بازیکن حتی به یک رادیو دست می یافت که به Harry هشدار و خطر وجود موجودات دشمن را می داد و این بخاطر انتشار نیروی ثابت از طرف رادیو بود و وقتی که آنها در حوالی محل استقرار شما بودند این وسیله بیشترین کمک را به شما می کرد که در نتیجه قبل از آنکه آنها به شما حمله کنند توانایی این را داشتید که از خطر دوری و پیشگیری کنید.یکی دیگر از پاگیر ها و موانع برای Harry,ظرافت خودش بود;او یک مرد معمولی همراه با توانایی و ورزیدگی حداقل در بدست گرفتن و حمل کردن اسلحه بود و نمی توانست ضربات زیادی از طرف دشمن متحمل شود و همچنین وقتی مسافت زیادی را می دوید در نتیجه نفس نفس می زد.
بازی Silent Hill به نوعی از پرسپکتیو(دید)سوم شخص دنبال می شد.در مناطق از پیش تعیین شده(برنامه ریزی شده),دوربین برای دادن افکت نمایش(دراماتیک) و مرتبط,زاویه دید متفاوتی به خود می گرفت,که این با عنوان های ترسناک قبلی که در تمام بازی یک نوع زاویه دید داشتند مغایرت می کرد.بخاطر اینکه بازی شامل سیستم مفید HUD یا Heads Up Display نبود,بازیکن می بایست به منو ی بازی مراجعه می کرد تا بتواند مقدار جانی که از Harry کاسته شده بود را ملاحظه بکند.
برای راهنمایی شدن در اماکن,Harry مجبور بود تا نقشه را جستجو و پیدا کند,که بیشتر آنها شبیه به نقشه های توریستی(جهان گردی)بود;برای خواندن این نقشه Harry می توانست از طریق منو ی بازی به آنها مراجعه بکند و همچنین نیازمند نور کافی بود,Harry سر راست مکان هایی را در نقشه می نوشت تا بتواند به بازیکن کمک کرده باشد.راهنمایی شدن در شهر سایلنت هیل طبیعتا" نیازمند پیدا کردن کلید های مربوطه و دیگر چیز ها بود و از طرفی دیگر بازیکن با Boss های هز منطقه روبرو می شد.Harry در مقابل این Boss ها و موجودات دیگر که به شهر هجوم آورده بودند,توسط تعدادی از اسلحه ها,هر دو نوع اسلحه ی ضربتی و گرمی که پیدا می شد مبارزه و دفاع می کرد.در طول بازی مهمات محدودی پیدا و گرفته می شد,ولی بی تجربگی Harry باعث می شد هدف گیری و یا به نوعی هدف گیری بازیکن در سطح غیر قابل قبول و ضعیفی قرار بگیرد.

داستان

بازی همراه با صحنه ی سینماتیک شروع می شود و Harry و دخترش Cheryl را نشان می دهد که برای تعطیلات به شهر سالنت هیل سفر می کنند,که می بینیم Harry تصادف می کند.بعد از تصادف او به هوش می آید و برای جستجو دخترش به خیابان های سایلنت هیل پا می گزارد,جایی که ویران شده و مه آن را فرا گرفته است و برف نابهنگامی می بارد.او یک نگاره را دنبال می کند شبیه به دخترش می باشد,بعد از این خودش را در کوچه ای پیدا می کند که توسط صدای آژیر حمله هوائی به مکانی شبیه به جهنم و همان جهان تبدیل شده است که در زنگار و خون پوشیده شده است.بر او کمین شده بود و در نتیجه با موجودات بی گانه ای روبرو می شود که از آخر یا ته کوچه به طرف او هجوم می آورند,ولی بار دیگر بیدار می شود و خود را در یک کافه پیدا می کند;ظاهرا" جهان به حالت نرمال و عادی خود برگشته بود!در اینجا او با افسر پلیس Cybil Bennet صحبت می کند,کسی موتورسیکلت او را قبل از تصادف مشاهده کرده بودید.یک کتاب مسوده,Harry را هم اکنون در کوچه ی عادی به طرف مکان مدرسه راهنمایی می کند,جایی که او با معما ها,موجودات ناشناس و مدرسه ای که به "جهان دیگر" تبدیل شده بود ستیزه می کند,به علاوه اینکه یک نشانه بر روی زمین حیاط پیدا می کند.به هر حال او دخترش را پیدا نمی کند.او یک دختر را شناسایی می کند که جلو جشمش ناپدید می شود,صدای زنگ کلیسا را می شنود,شروع به پیدا کردن منشاء آن می کند و در آخر در کلیسا با زنی بنام Dahlia Gillespie روبرو و آشنا می شود,کسی که به هری چیزی غیرعادی می دهد,Flauros,و هشدار های مرموز در رابطه با چیزی که قرار است اتفاق بیافتد.هنگامی که در حال ترک کردند آن مکان هستید,او به هری می گوید که به بیمارستان Alchemilla مراجعه کند,جایی که او با دکتر Michael Kaufmann برخورد می کند,دکتری که همانند هری در مورد اتفاقات سر درگم می باشد;کمی بعد با بیمارستان بیمناک کابوسی "جهان دیگر" مواجه می شوید,حتی با Lisa Garland ملاقات می کنید,یک پرستار وحشت زده. با این وجود او به قدر کافی در مورد این شهر و تاریخچه ی آن می داند;او نتوانست جواب های کاملش را در یافت کند و با جهان عادی برگشت,جایی که Dahila دوباره نمایان شده و به او می گوید نشانه هایی که در چندین مکان مشاهده کرده است کامل نشده اند و شاید تاریکی کلّ سراسر شهر را ببلعد و فرا بگیرد.با Cybil ملاقات می کنید,او دختری را در دریاچه دیده است,آن دو یک مجمره مخفی در مغازه عتیقه فروشی پیدا می کنند,ولی هری از دید Cybill ناپدید شده و باعث پریشانی وی شده است.در این خلال,هری خود را بار دیگر در جهان دیگر همراه با Lisa پیدا می کند,او به هری جهات رسیدن به آن دریاچه را نشان می دهد ولی به هری می گوید که او "برای ترک کردن" انگاشته نشده است!در راه رسیدن به دریاچه,بازیکن ممکن است تصمیم به تقدیر Kaufmann بگیرد-و تمام شدن بازی-که با انتخاب کردند این موضوع که او را به منطقه مربوطه راهنمایی کردن;کمی بعد کابوس جهان دیگر کل شهر را فرا می گیرد.با Cybill تشکیل مجدد گروه می دهید و تصمیم می گیرید که پیشرفت نشانه ها را متوقف کنید(طبق پیشنهاد Dahlia);هری به برج فانوس دریایی می رود و Cybil به پارک تفریحی.در یک کات سین مشاهده خواهید کرد که Cybil مورد حمله ی یک حمله کننده ی ناآشنا قرار گرفته است,و هری هم یک بار دیگر توهم دیداری یک دختر را در بالای بالای برج فانوسی می کند و بعد از این خودش به آن پارک تفریحی روی می آورد;در اینجا Cybil ظاهرا" تسخیر و بی خرد شده است و بازیکن تصمیم می گیرد که او را بکشد یا نجات دهد و بار دیگر بازی تظاهر با اتمام را دارد.وقتی که آن دختر بار دیگر نمایان می شود,هری غیر عمدی از Flauros استفاده می کند تا به او نیرنگ بزند,در اینجا Dahlia نمایان می شود و این نکته را آشکار می کند که او این کار را با اراده انجام داده است که هری آن دختر را بدام بیاندازد,زیرا او تنها کسی است که می تواند به آن دختر نزدیک بشود و آن دختر در حقیقت دختر Dahlia یعنی Alessa می باشد.
وقتی که قدرت Alessa غیر قابل کنترل می شود,هری در یک دنیای از شکل افتاده بیدار می شود که این دنیا را "هیچ کجا"( Nowhere )می نامند.در اینجا او Lisa را پیدا می کند,او این حقیقت را آشکار می کند که در حقیقت او مرده است و شروع تغییر شکل یافتن در مقابل هری وحشت زده می کند,و خیلی سریع از آن مکان می گریزد,دفتر خاطرات او در اطاق باقی می ماند,این خاطرات این را توصیف می کند که Lisa یک پرستار می باشد که انتظار Alessa را می کشد.در ادامه این بحث هری یک فلش بک در "هیچ کجا"(Nowhere)می بیند,و خیلی زود Dahlia و Cybil و Kaufmann ار پیدا می کند و همینطور یک جسم بر روی ویلچر و پیچیده شده توسط نوار زخم بندی!یعنی Alessa.کلمات فلش بک و Dahlia این موضوع را توصیف می کنند که او(یعنی Dahlia)دختر خود را هفت سال پیش قربانی آتش کرده است,در این تلاش که سبب تولد خدای Cult که مقیم داخل بدن او شده بود.بعد از انجام دادن این,روح Alessa دو بخشی می شود و آن خدا نمی توانست بوجود بیاید,یک طلسم توسط Dahlia طراحی شد که نیمه ای دیگر را برای روح Alessa کشیده است.نیمه ای دیگر از روح(یا نفس)خود را به عنوان Cheryl فاش کرده است!,که هری و همسرش او را فرزندی در هنگامی به این منطقه سفر می کردند پذیرفتند.در حال حاضر Alessa,چریل را توسع قدرتش برده است,و خودش آن نشانه های را در شهر گذاشته است تا خدا را عاجر باقی بگذارد.وقتی که نقشه های Alessa متوقف و از پای در آورده می شود,هر دو نیمه از روحش(نفس)به هم دیگر بر می گردند و خلقت آن خدا شروع به تحقق یافتن می کند و همینطور بیدرنگ Dahlia را می کشد.قبل از خبردار شدن از وجود Harry,سریع او را از پای در می آورد.

Silent Hill 2



داستان

بازی همراه با James Sunderland شروع می شود,کسی که بعد از دریافت کردن یک نامه ی مرموز از طرف همسرش Mary به سایلنت هیل می رود;همسر او سه سال پیش بخاطر یک مریضی مرده بود.نامه او را به "مکان مخصوص" انها اشاراه داشت,ولی James منظور این جمله را درک نمی کرد.هنگامی که جیمز به این شهر رسید,او با کسانی دیگر مواجه شد که شهر را جستجو می کردند.Angela,کسی که جیمز او را در اول بازی ملاقات کرده بود,به آنجا آمده بود تا دنبال مادرش بگردد,ولی در برخورد های بعد معلوم بود که دپرس شده و تمایل به خودکشی دارد;Eddie کند ذهن هم در این بین همراه با سپاهی به مناظقی می رفت.در هنگام پیدا کردن "مکان مخصوص",جیمز تصمیم می گیرد تا پارک Rosewater را جستجو کند,جایی که یک زن بنام Maria را ملاقات می کند,زنی که شباهت بسیاری با Mary داشت,ولی با شخصیت تجریک آمیز.او ادعا می کند که هیچ گاه با Mary ملاقات یا برخورد نداشته است,از آن جایی که او بسیار پریشان و ترسیده بود جیمز به دنبال او می رود.در این بین جیمز حتی با یک دختر جوان بنام Laura برخورد می کند,او به نظر می آمد که از اتفاقات و موجوداتی که در این شهر وجور دارند هیچ اطلاعی ندارد و ناآگاه است.
هنگامی که در بیمارستان دنبال Laura می گردید,جیمز و ماریا مورد حمله یک موجود ترسناک که Pyramid Head خوانده می شود,قرار می گیرند و ماریا توسط این موجود کشته می شود و همان موقع جیمز به طرف درهای آسانسور که در حال بسته شدن بودند سر می خورد;در هر حال جیمز تصمیم به پیدا کردن Mary می گیرد و هتل Lakeview را برای جستجو انتخاب می کند جایی که Mary و جیمز در آنجا تعطیلاتشان را گزرانده بودند.وقتی که جیمز در مسیر به آن مقصد بود,به طور باور نکردنی Maria را زنده می یابد,صدمه ندیده و زندانی شده در یک سلول.او با ژستی **** انگیز او را صدا زد,و ادعا کرد که از ملاقات قبلی اشان بی خبر است,همینطور نکات و عواملی را از گذشته ی جیمز و Mary را مطرح کرد که فقط Mary بود که از آنها باخبر بود!وقتی جیمز به سلول رسید او را مرده یافت!
جیمز به دخمه ی زیر زمینی بیشتر نفوذ کرد,و Angela را از موجودی که او Dady صدایش می زد نجات داد,او اقرار می کرد که پدرش قصد آزار رساندن و تجاوز به او را دارد,ضمن اینکه مقاله روزنامه ای که جیمز پیدا کرده بود اشاره بر این داشت Angela پدرش را به مرگ کشانده است. کمی بعد جیمز با Eddie اسلحه بدست و احمق روبرو می شود,او اقرار می کند که قبل از اینکه به سایلنت بیاید به ضرب و جرح دست زده بوده و سگش را کشته!وقتی که او به جیمز حمله می کند,جیمز هم در دفاع او را می کشد.در هتل Lakeview,جیمز یک نوار خانگی را بدست می آورد,که او را مجسم به خفه کردن و کشتن زنش کرده بود,که باعث وحشت Laura هم شده بود,زیار او و Mary دورانی با هم در بیمارستان دوست بودند.در اطاقی دیگر,در آخرین ملاقات با Angela خواهیم دید که او از زندگی دست کشیده است,و در شعله ی پلکان نا پیدا می باشد.دو Pyramid Head دوباره نمایان می شوند,و Maria هم در این بین می بینید که باز هم نجات یافته و جان گرفته است,با این حال او بار دیگر توسط یک تیغه(یا نیزه) کشته می شود,و در آخر جیمز به این نکته پی می برد که Pyramid Head ها برای این درست شده اند تا او یا کسی را مجازات کنند(در واقع جیمز احتیاج به کسی داشت تا او را مجازات و یا به نوعی مجازات کند).بعد از پی بردن به این موضوع,همه ی آنها را از پای در می آورد و مسیرش را به طرف بام خانه تنظیم می کند,و در آخر به کسی می رسد که بنظر می آمد خود Mary باشد. تمام بازی بستگی به انتخاب بازیکن دارد;Maria خودش را بجای Mary جا زده است؟یا خود Mary است؟;وقتی که بازیکن آخرین Boss را از بین میبرد,یکی از چندین Ending(پایان)ها بسته به انتخاب بازیکن اعمال می شود.
Silent Hill 2 یک پایان شرعی ندارد,همینطور اعلامیه های Konami شرعی بودن آن را در هاله ای از ابهام قرار داده است;گرچه قسمت چهارم این بازی این ایده را مطرح کرده است که جیمز بعد از رفتن به سایلنت هیل ناپدید می شود.در Ending(پایان) های Leave وIn Water و Rebirth, زنی که در اطاق بود ظاهرا" بار دیگر Maria بوده است و سعی بر این داشت تا جیمز فریب دهد.جیمز او را منع و رد می کند و به دلایلی او به یک موجود دیگر تبدیل می شود.بعد از ازبین برد او;پایان Leave جیمز را نشان می دهد که ملاقاتی دیگر با Maria دارد و نامه ی کامل او را می خواند و می بینیم که او و Laura شهر را ترک می کنند;در In Water جیمز را می بینیم که به طرف دریاچه Toluca می رود و خودش را از مایوسی می کشد;در Rebirth که فقط بعد از یک بار کامل کردن بازی موجود می باشد,جیمز را نشان می دهد که Maria را می کشد ولی در کات سین آخر او را همراه با یک قایق نشان می دهد که بدن Mary را با خود حمل می کند .

گیم پلی

بازی از پرسپکتیو سوم شخص دنبال می شود,همراه با زاویه دید های از پیش تعیین شده برای محیط های مختلف.صفحه اصلی بازی همانند نسخه قبل فاقد سیستم HUD یا همان Heads Up Display می باشد,بنابراین بازیکن برای گرفتن اطلاعات تیر و اسلحه و جان باید Pause را بزند تا بتواند این اطلاعات مربوطه را مشاهده کند;در هر حال اطلاعات محدودی از جان James در بازی قابل تشخیص می باشد,یعنی شما با سیستم Vibaration کنترلر دستگاه خواهید فهمید که بجان شما در حداقل قرار گرفته شده است.حتی دیگر Mini Map ای وجود ندارد,و بالنتیجه نقشه های می توانند از چند عمل(یا طریق) چک یا ملاحظه شوند. نقشه ها همانند دیگر اشیاء باید جستجو و گرفته شوند و تنها اگر نور قابل قبول یا چراغ قوه ای که کار می کند,جود داشته باشد این نقشه های قابل دیدن هستند.James نقشه های مربوطه را آبدیت خواهد کرد درهای قفل شده و موانع را در نظر و مورد بررسی قرار دهد;در طول برخورد با پیچدگی ها خودش یک نقشه جدید را طراحی می کند و این در صورتی است که او چراغ قوه داشته باشد.در کنار این موضوع,جیمز نوشته های پرونده ها را داخل یک دفترچه می نویسد تا در آینده مورد استفاده قرار بگیرد.
بیشتر گیم پلی صرف گشت و گذار در شهر می شود,همراه با توجه کم به کشتن دشمنان و توجه بیشتر برای پیدا کردن کلید ها و دیگر اشیاء تا بتوان از در ها و موانع رد شد.گاه و بی گاه پازل(معما) هم حضور خواهند داشت,بیشتر اوقات نکاتی گیج کننده هم برای بازیکن قرار می گیرد.Level ها سختی برای دشمنان و معما ها تعیین شده و آزادانه می باشند,که به بازیکن این توانایی را می دهد که دشمنان را ضعیف کرده و یا بالعکس.
دو نوع کنترل برای بازی در نظر گرفته شده است و وجود دارد.کنترل پیش فرض 3D Mode خوانده می شود.در مد 3D,جیمز فقط به طرف مسیری جلویش است حرکت می کند.به عنوان مثال,اگر جیمز به تحتای صفحه نگاه کند و بازیکن ****og Stick را به طرف بالا فشار دهد,جیمز فقط به آن سمتی که نگاه می کند خواهد رفت.این نوع کنترل بعضی از بازیکن ها را گیچ و دست پاچه می کند زیرا آنها عادت بر این دارند که ****og Stick را به هر طرف فشار می دهند کارکتر به آن جهت حرکت کند.حالت دوم کنترل 2D خوانده می شود.در این مد,طبق انتظارات به هر طرف ****ogStick را فشار دهید جیمز مطابق با آن جهت حرکت خواهد کرد.
جو و اتمسفر بازی طوری طراحی شده است که تا حد ممکن ترسناک و پریشان کننده باشد, بسیاری از اماکنی که جیمز به آنها مراجعه می کند مکان هایی هستند که کمتر کسی علاقه دارد به آنجا برود:بار سوخته شده,اطاق های انفرادی بیمارستان(Padded Cell)که خون آنرا فرا گرفته است,زندانی که پر از لاشه می باشد,قصاب خانه,آبدارخانه که پر از غضا های فاسد شده می باشد,و تعداد زیادی از گرمابه های کثیف.
همانند نسخه اول بازی,جیمز یک رادیو را همراه خود دارد تا بتواند حضور موجودات و دشمنان را در حوالی محل استقرار خود را شناسایی و حس کند,که حتی در مه هم این عامل وجود دارد.صداها تا جایی که ممکن است تغییر می کنند و نشان دهنده این است که تا چقدر آنها دور و یا نزدیک هستند.در کل شش اسلحه در دسترس هستند,سه اسلحه ضربتی و سه اسلحه گرم,همچنین دو اسلحه دیگر هم قابل باز کردن در Replay می باشد.

Silent Hill 3



داستان

بعد از بازی کردن یک رویای خلاصه در پارک تفریحی سایلنت هیل,بازیکن با شخصیت اصلی این بازی Heather آشنا می شود که در رستوران Happy Burger می باشد.قبل از اینکه بتواند آنجا را ترک کند با کاراگاه خصوصی Douglas Cartland روبرو می شود,او به Heather می گوید که اطلاعاتی در مورد گذشته ی او در اختیار دارد.Heather از طریق مستراح زنانه از دست او فرار می کند,ولی بعد از بازگشتن به آن تفرجگاه(Mall) پی می برد که همه از آنجا بخاطر موجودات عجیب و غریب گریخته اند(حتی آن موجودات هم نبودند).در آن تفرجگاه و در آن اوضاع با یک کاهنه مقیم مکتب فکر سایلنت هیل آشنا می شود که خود را Claudia معرفی می کند,کسی که خیلی مرموز درباره ی Heather حرف می زند.Heather از فشار زیاد غش می کند ولی وقتی که Claudia آن محل را ترک می کند دوباره بهوش می آید;بعد از این او سوار آسانسور می شود و خود را در نسخه "جهان دیگر" تفرجگاه(Mall) می بیند,مکانی جهنمی و شبیه به همان تفرجگاه ولی تاریک,رو به تنزل و پر از موجودات بیمناک.بعد از مبارزه با یک موجود قوی هیکل و کرم مانند( Boss مرحله)به جهان عادی بر می گردد;بار دیگر با Douglas روبرو می شود و می فهمد که او از طرف Claudia اجیر شده است.Heather راه زیر زمینی را انتخاب می کند و در نتیجه مکان های خالی دیگر,موجودات دیگر را می بیند و سفر غیر عمدی دیگر را به "جهان دیگر" در ساختمان اداری در مسیر پیچیده ی خانه اش را در بر می گیرد.در بعد "جهان دیگر" آن محل با مردی بنام Vincet برخورد می کند,کسی که مقادیری وابستگی با Claudia دارد,ولی از خدمت به او عزل شده است;Heather بعد از بی جواب ماندن از اینکه چه اتفاقاتی می افتد,او را ترک می کند.بعد از اینکه به خانه می رسد,می فهمد که پدرش به دستور Claudia توسط یکی از این موجودات کشته شده است,و او شرح می دهد که علت آن انتقام بوده,قلب Heather را از کینه و نفرت پر کند,بعد از چند پیغام مرموز در رابطه نقش Heather در اقدامات,او وی را ترک می کند تا با آن موجود بجنگد,و می گوید که در ساینت هیل منتظرش می ماند.Heather تصمیم می گیرد به منظور و قصد کشتن Claudia به سایلنت هیل برود و همینطور پیشنهاد Douglas را برای حمل او به آنجا می پذیرد.
در سیاحت آنجا,Douglas توضیح می دهد که Vincet برای او یک پیغام گذاشته است,و به آنها می گوید که دنبال مردی بنام Leonard Wolf بگردند,در حالی که Heather یادداشتی از پدرش که قبل از مرگش بجای گذاشته بود را می خواند,نوشته ای که بطور خلاصه رویداد های سایلنت هیل را بر می شمرد,و فاش می کند که او دختر بچه ای است که به Harry Mason داده شد-پدر اقتباسی او(یا به نوعی ناپدریش)-,و بعد از اینکه خدای زاییده شده توسط Alessa Gillespie را نابود می کند,Claudia برای تولد خدای Cult او یعنی Heather را انتخاب می کند,و Heather در واقع تناسخ Alessa می باشد.
بعد از اینکه به شهر سایلنت هیل می رسند(که همانند دیگر مواقع مه آن را پوشانده بود),Heather بیمارستان Brookhaven را به دنبال Leonard Wolf می گردد.او توسط تلفن با لئونارد تماس برقرار می کند,و او این حقیقت را فاش می کند که پدر Claudia می باشد.او همچون Heather از اعمال Claudia به منظور زنده کردن مجدد God ناراضی و آنها را توصیب نمی کند;در ابتدا او قبول به همکاری کرده بود,و یک محصول بنام Seal of Metatron را ارائه داده بود.وقتی که آن دو با هم ملاقات می کنند,بعد از اینکه Leonard کشف می کند که او عضو Cult نیست,حالات و فرم یکی از موجودات را به خود می گیرد و سعی بر این دارد تا Heather را بکشد.و Heather هم او را از پای در می آورد.
در حال برگشت از بیمارستان,Heather با وینست ملاقات می کند و او از طریق پارک تفریحی او را به کلیسا هدایت می کند,و ادعا می کند که این درخواست داگلاس می باشد.درست به موقعی که Heather به پارک تفریحی می رسد,خود را بار دیگر در "جهان دیگر" می بیند,که این صحنه مشابه رویاهایش در ابتدای بازی می باشد,ولی این دفعه او باید یک کلید را پیدا کند تا RollerCoaster را برای مدت طولانی موقف کند تا بتواند بدون خطر شروع به حمله کند.در آن طرف عمارت شبح زده,او داگلاس را پیدا می کند,که بعد از برخوردی با Claudia مجروح شده بود ولی هنوز زنده است.بنا به درخواست خودش شما او را ترک می کنید,او نهایتا" به کلیسا می رسد و با Claudia روبرو می شود و در همین نزدیکی هم Vincent را می بینید,ولی Claudia او را می کشد و آن Seal of Metatron را منفصل می کند.
Heather زیر فشار زیاد از طرف God (خدا)ی درون او غش می کند,و خشم و نفرتی که نسبت به Claudia داشت آن را شدید تر و پیشرف می داد.بازیکن در نقش Heather می بایست Pendant ای که هری برای او بجای گذاشته بود را استفاده کند,که مشابه Aglaophotis می باشد,یک ترکیب شیمی ساخته شده توسط Michael Kaufmann در باز اول بمنظور کشتن God(خدا);Heather آن محلول را قورت می دهد و شروع به استفراق کردن جنین آن God می کند.Claudia از این اتفاق هراسان می شود و آن جنین را خودش قورت می دهد و در اثر بدنیا آوردن آن می میرد,Heather با آن خدا می جنگد و آن را شکست میدهد.
سه نوع Ending(پایان) وجود دارد.پایان Normal که تنها پایان موجود در اولین بار بازی کردن می باشد,داگلاس و Heather را نشان می دهند که نجات یافته اند و Heather بظاهر به زندگی عادیش ادامه می دهد.پایان Possessed که بعد از بدست آوردن 4000 امتیاز شکل می گیرد,داگلاس را می بینیم که کشته شده است و Heather هم اکنون زیر نفوذ God(خدا)ی هنوز زنده می باشد.در آخر پایان Revenge که همان پایان UFO در بازی های قبلی محسوب می شود,Heather را نشان می دهد که به پدر بی گانه اش Harry غر می زند.

گیم پلی

گیم پلی در سایلنت هیل شبیه به دو بازی پیشین خود می باشد,مثل سابق شما سه رکن اصلی گیم پلی یعنی اکتشاف(جستجو),مبارزه,حل معما را خواهید دید.مبارزه همچون اکتشاف(جستجو) در سوم شخص صورت می گیرد و بازیکن اسلحه هایی که در طول بازی پیدا می کند را می تواند مورد استفاده قرار بدهد.اسلحه هایی که می توانید به آنها مجهز بشوید شامل تفنگ ساچمه ای,مسلسل( Sub-Machine Gun ) و حتی Katana می باشد. یکی از مواردی که به بازی اضافه شده است, Beef Jerki می باشد که در چندین نقطه از بازی موجود است;که خوبی این اسلحه این است که می توانید کف اطاق(یا طبقه)رو پائین بیاورید تا چندین موجود را متوقف کنید,مخصوصا موجودات سگ مانند.با توجه به روند اصلی بازی, بازیکن رادیو و چراغ قوه خواهد داشت,و همینطور اگر دشمن در حوالی محل استقرار شما باشد شما آگاه خواهید شد,ولی اگر هم بخواهید می توانید آن را خاموش کنید.
بازیکن بطور جداگانه می تواند سختی مبارزه و معما ها را تنظیم کند(Easy,Medium,Hard). در سختی معما ها اختلاف بسیاری بین Medium و Hard می باشد;در یکی از معما های اولیه بازی اگر شما سختی Medium را انتخاب کنید حل این معما همچون حل یک اگوی ساده می باشد,ولی اگر Hard را انتخاب کنید شما احتیاج به دانش Shakespeare دارید تا آن را حل کنید! در کنار این ها,بازی برای پیدا کردند ارزش چند بار بازی کردن یک سری اسلحه ها و جامه های قابل باز شدن را در نظر گرفته است.

Silent Hill 4



خلاصه ی داستان

بازی با بدست گرفتن کنترل کارکتر اصلی Henry Towenshed شروع می شود,کسی که در آپارتمانش در Ashfield اطاق302 قفل شده و گیر افتاده است;پنج روز بدون ارتباط با دیگر و کابوس های متعدد.خیلی زود بعد از این پنج روز,یک سوراخ بزرگ در دیوار حمامش شکل می گیرد,و او وارد آن می شود.از همان جا او وارد شبکه ای از سوراخ ها می شود و آنها او را وارد جهانی شبیه به سبک Silent Hill می کند.
اولین مقصد هنری یک ایستگاه زیر زمینی بود,جایی که او با یک زن بنام Cynthia Velázquez ملاقات می کند,کسی که عقیده دارد که در رویا می باشد,ولی خیلی زود توسط یک مرد ناشناس کشته می شود.در رادیو اش او این موضوع را میشنود که او واقعا در دنیای واقعی مرده است.همین اتفاق برای سه انسان دیگری که هنری پیدا می کند میافتد:Jasper Gain و Andrew DeSalvo و Richard Braintree,سه همسایه مجتمع آپارتمان هنری.مسائل آنها شبیه به مردگان و قربانیان گذشته ی قاتل سری Walter Sullivan می باشند.و هنری نوشته های مستاجر قبلی آپارتمان خود Joseph Schreiber روزنامه نگار را پیدا می کند.هنری می فهمد که والتر در حقیقت یک طفل یتیم بوده است که باور داشته مادر بیولوژیکی و واقعی او در آپارتمان هنری می باشد.حتی این حقیقت فاش شد که Sullivan قصد عملی کردن تشریفاتی بنام 21 مرده را دارد تا مادرش را پاک کند.هنری 21مین آنها می باشد.Haunting ها شروع به نفوذ کردن به آپارتمان هنری می کنند.هنری و Eileen روحSchreiber را پیدا می کنند و به آنها می گوید که تنها راه نجات یافت کشتن Sullivan می باشد.
خیلی زود هنری بند ناف!والتر را بدست می آورد,این بسیار خوب برای کشتن او بود,Eileen هنری را زیر نفوذ والتر ترک می کند.او خودش را در حالی پیدا می کند که همراه با والتر به تله مرگ می رود و آخرین باس نمایان می شود.بعد از اینکه والتر کشته می شود چهار پایان را خواهیم داشت که بستگی به این دارد که Eileen از آخرین Boss نجات یافته است یا نه؟


داستان کاراکتر ها

کارکتر نقش اول و قابل بازی Henry Townshend می باشد,ساکن و مقیم Ashfield جنوبی و در آپارتمان شهر ساختگی Ashfield زندگی می کند.بیشتر اوقات او در دنیای بازی بطور تنها سیاحت می کند,در کنار این او حتی با همسایه اش Eileen Galvin همکاری می کند,یک NPC(None Player Character)که نقش و رول او بطور نامطلوب با Maria در Silent Hill 2 مقایسه می شود.هنری حتی با دیگر کاکتر های کمکی بازی Cynthia Velázquez و AndrewDeSalvo و Richard Braintree و Jasper Gein معماله و همکاری می کند.
دشمن اصلی بازی Walter Sullivan می باشد,یک قاتل سری بدنام که اعتقاد دارد که سالها قبل از رویداد های بازی مرده است.Sullivan به دو شکل در بازی ظاهر شده است:یک دشمن بزرگسال و یک بچه ی بیطرف و کارکتر کمکی در بازی.قربانیان قبلی Sullivan در بازی نقش و رول کوچکی به عنوان یک دشمن دارند و سایت ژاپنی و رسمی بازی در یک صفحه وب با عنوان Backstory درباره ی این کارکتر ها توضیح داده است.
SilentHill4 دو کارکتر مکشوف نشده و کوچک از بازی های پیشین خود به عنوان دو کارکتر اصلی بازی استفاده کرده است.اولین کارکتر Walter Sullivan می باشد!,که در روزنامه های Silent Hill2 به او اشاره شده بود که این را شرح داده بودند که او بعد از کشتن Billy Locane و Miriam Locane خودکشی کرده است.دومین کارکتر بازی یک روزنامه نگار بنام Joseph Schreiber می باشد که در Silent Hill3 در مقاله ای از مجله شرح داده شده بود و این مقاله را در بر داشت که یتیم خانه Hope House از دست The Order فرار کرده اند که کارکتر اصلی این بازی Heather می توانست آن روزنامه را کشف و بدست بیاورد.این نکته هم فاش شده است که رئیس آپارتمان Ashfield جنوبی یعنی FankSunderland پدر کارکتر بازی Silent Hill 2 یعنی James Sunderland می باشد.

مبارزه

مبارزه در Silent Hill 4 همانند الگوی دیگر بازی ها ولی با چندین اختلافی جزئی در کلید ها طراحی شده است.همانند بازی های قبلی بازیکن دسترسی به انواع اسلحه ضربتی را دارد ولی فقط دو نوع اسلحه گرم دارد(با وجود اینکه آنها کلت هستند).در مقایسه ای با صف بلندی از اسلحه های گرم بازی های گذشته ی این بازی همچود تفنگ ساچمه ای و شکاری,برد هدف اسلحه ها هم محدود شده است.بعلاوه اینکه اسلحه های ضربتی موجود در بازی اغلب مواقع شکستنی می باشند.اسلحه های ضربتی شکستنی در بازی را میتوان به چوب گلف یا بطری های (شیشه ای)اشارع داشت که بعد از چند مصرف خراب می شوند و بی مصرف. اسلحه های دیگری که می توان به آنها مجهز شد می توان به Talisman (نظر قربانی)اشاره داشت که برای محافظت از هنری در هنگامیکه در اطاق هست بکار می روند و بعد از چندین استفاده بی مصرف و خراب می شوند.
تفاوتی که در سیستم مبارزه بازی به وجود آمده است این می باشد که شما باید حملات ضربتی را شارژ کنید,که تاثیر بسیار قوی را بر دشمن بجای می گزارد(تا ضربات سبک و سریع!).یکی از تغییرات مهم بوجود آمده در بازی موجودات Victim می باشند,موجوداتی روح مانند که نمی میرند!آنها میتوانند با صدمه رساندن به تششع نور به هنری ضربه وارد کنند, که می توان با شمع های مقدس و مدالیون های روحانی آنها را بی اثر کرد.برعکس دیگر بازی های قبلی Victim ها می توانند هنری را دنبال بکنند.

گیم پلی

SilentHill 4:The Room کاملا" با دیگر سری بازی ها فرق می کند و شیوه ی گیم پلی متفاوتی را در بر می گیرد.گیم پلی بر روی آپارتمان کارکتر اصلی بازی یعنی Henry تمرکز دارد,که از پرسپکتیو اول شخص دنبال می شود و Save Point را دارا می باشد.بقیه مراحل بازی داخل سوراخ های مرموز بر روی دیوار های آپارتمان دنبال می شود.در نیمه اول بازی, اطاق حتی او را التیام می بخشد.در نیمه ی دوم بازی اطاق حتی از جان کارکتر خواهد گرفت. در مراحل اصلی بازی بازیکن همانند گذشته ی سری بازی های Silent Hill پرسپکتیو سوم شخص خواهد داشت.بر عکس دیگر بازی ها,Henry یک Inventory بسیار محدود دارد و می تواند با اشیاء غیر قابل نیاز پر یا عوض بشود(در صندوقچه ی واقع در اطاق هنری.Silent Hill 4 اهمیت زیادی به مبارزه(یا همان Comabt)در طول گیم پلی می دهد,همینطور با فقدان معما روبرو است که بسیار ساده کار شده است.در نیمه ی دوم بازی هنری با همسایه اش Eileen Galvin همراه می شود;او تا زمانی که همراه هنری است نمی تواند زخمی بشود.بازیکن در طول بازی می تواند او مجهز به یک اسلحه بکند تا در هنگام مبارزه همراه هنر لذت کافی را ببرد!او در آخرین Boss بازی میمیرد که خود میتواند یک Ending(پایان)محسوب بشود.

Silent Hill Origins



داستان

SilentHill Origins کارکتر اصلی Travis Grady را دنبال می کند,یک راننده کامیون عادی.بیرون از کار اصلی اش در نزدیکی شهر سایلنت هیل,او یک جسم را می بیند که به طرف کامیونش می آید که مجبور می شود از مسیر منحرف شود و یک تصادف را متحمل شود,در ابتدا آن دختر را پیدا نمی کند ولی بعد می بیند که دارد فرار می کند و تصمیم می گیرد بدنبال او بدود زیرا که فکر می کرد او زخمی شده است.در عوض او یک خانه ی که در حال سوختن هست را پیدا می کند,در ابتدا یک زن را در طرفی از خانه می بیند که ناپدید می شود و سپس صدای جیغی را میشنود,و وارد آنجا می شود تا طرف را نجات بدهد,او یک دختر جوان را نجات می دهد و از خانه به طرف شهر سایلنت هیل بیرون می رود.
نگران سرنوشت ان دختر هستید,و به بیمارستان Alchemilla مراجعه می کنید,ولی فقط مکانی متروکه را در میابید!;در اینجا او دکتر Michael Kaufmann را پیدا می کند.در اطاقی دیگر او یک آینه ی بزرگ با انعکاس دلهره آور پیدا می کند,نسخه جهان دیگر اطاق!,دختر در آن نمایان می شود و او آینه را لمس می کند و سپس خود را در "جهان دیگر" می بیند.قبل از اینکه به حالت عادی برگردد یک شئ ناشناس و سه گوشی را می بیند,او با Lisa Garland ملاقات می کند,یک پرستار که به او اطلاع می دهد که دختری را که او نجات داده بود Alessa Gillespie مرده است.آن دو آنجا را ترک می کنند تا به آسایشگاه Cedar Grove بروند,در این زمان Travis با Dahlia Gillespie ملاقات می کند,کسی که به او می گوید که آن خانه ی او بوده است که آتش گرفته بود و آن بچه توسط آتش غورت داده شده است!
Travis ادامه می دهد تا راهنماها وکلید هایی که او را به تئاتر Adtaud و سپس متل Riverside راهنمایی می کند را پیدا کند,و می بینیم که یکبار دیگر از آن قطعه های سه گوش پیدا کرده است.آن دختر در آینه های دیگری که او با آنها برخورد می کرد ظاهر می شد,ولی نمی توانست از او جواب بگیرد وخودش را در بیمارستان دید,در آنجا او آخرین قطعه سه گوش را پیدا کرد و آنها را یکپارچه کرد تا Flauros را شکل دهد,یک اسباب غیر عادی که هری در قسمت اول سری از آن استفاده کرده بود,کار این وسیله باعث می شود تا قدرت Alessa افزایش پیدا کند و از طلسم Dahlia رهایی یابد.او یک نقشه کشیده شده ازطرف Alessa را پیدا می کند و به زمین های تشریفاتی Cult می رود,و اعضای Cult را می بیند که از جمله آنها Michael Kaufmann و بدن سوخته شده ی Alessa بودند.نهایتا" او با آخرین Boss مبارزه می کند و او را از پای در می آورد.

گیم پلی

SilentHill Origins از همان فاکتور ها و فرمول های گیم پلی بازی های قبلی این سری استفاده می کند.این بازی از پرسپکتیو سوم شخص همراه با زاویه دید های متناوب دنبال می شود,این قابلیت را خواهید اشت تا آن را به اطراف بچرخانید.این بازی اینبار هم از سیستم HUD استفاده نمی کند و تا وقتی که منو و پنچره ی Inventory را باز نکنید وضعیت جانتان را نخواهید فهمید.در هر حال جان Travis بسیار مهم می باشد و اگر صدمه ببیند گوشه های صفحه قرمز می شوند و نفس زدن او را به وضوح خواهید شنید.
گیم پلی بطور کلی کنترل های 3D را دارد.این برنامه کنترل برای این انتخاب شده است تا در کنسول دستی استفاده ی بهینه داشته باشد.قابلت جدیدی که اضاه شده است این است که بازیکن خیلی سریع و راحت می تواند با D-Pad اسلحه هایش را تغییر بدهد.بر عکس بازی های قبلی,Silent Hill: Origins مبارزه یا Combat عمیقی تری را دارا می باشد,ولی با سیستم معروف "جستجو و کاوش" سری هنوز فاصله چندانی نگرفته است.در سرتاسر شهر Travis چندین اسلحه ضربتی همچون چکش,چاغو,الوارهای شکسته شده,آچار فرانسه, و حتی تلویزیون ها قابل حمل و نقل پیدا می کند.تمام اسلحه شکستنی هستند(مقاومت اسلحه با یک نشانه ی رنگی تعیین می شود),و بعضی اسلحه ها همچوت تلویزیون بعد از یک بار ضربه خواهند شکست.
بازی حتی از سیستم Grapple استفاده می کند,و گاهی اوقات دشمنان Travis را می گیرند که با اعمال چند ترکیب دیکمه می توانید از دست آنها فرار کنید.اگر بازیکن بدستی دکمه ها و ترکیب ها را فشار بدهد می تواند بدون صدمه وارد شدن به Travis از دست دشمنان فرار کند.
"جهان دیگر" که در بازی های قبلی هم بود اینبار از طریق آینه های قابل دسترس هست.

Silent Hill HomeComing



داستان

توسط Alex Shepherd دنبال می شود,یک سرباز زخمی شده در مبارزه که اخیرا" از بیمارستان مرخص شده است.از همان ابتدا بازیکن کنترل آلکس را در کابوسی بدست می گیرد که در آن نگران برادر کوچکترش Josh می باشد که بعد از خواب بیدار می شود و خود را در در صندلی کامیون Travis Grady می بیند,شخصیت اصلی بازی Silent Hill Origins,کسی که او را به طرف شهر مادری اش یعنی Shepherds Glen می برد و رانندگی می کند.این شهر بخاطر یکی از اجداد دورش که آن را پیدا کرده بود نام گزاری شده بود,و در مه فرو رفته است و متروک شده است,و راه ها و مسیر های خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد.در خانه او مادرش را می بیند که نزدیک به حالت کاتاتونیایی می باشد و زمزمه می کند که پدش رفته تا Josh را پیدا کند;به امید پیدا کردن Josh,آلکس آنجا را ترک می کند.
او خیلی زود می فهمد که بعد از اینکه آنجا را Shepherd Glen را ترک کرده است بیشتر مردم گمشده اند و دوست قدیمی اش Elle Holloway را پیدا می کند که اعلانیه گمشده ها را بر روی تابلوی بیرونی حوضه ی پلیس میزند.وقتی که به Shepherds Glen بر می گردد,خود را هم پیمان معاون حوضه پلیس می کند.آلکس این را می فهمد که پدرش در اسرار شهر نقش داشته است و قصد حل کردن آنها را داشته است,ولی قبل از اینکه جوابش را از مادرش بگیرد به او ضربه ای وارد میشو و بی هوش می شود که بعد The Order مادرش را می دزدد.
Elle و آلکس و Wheeler شروع به تعقیب می کنند,ولی قبل از اینکه بتوانند به سایلنت هیل برسند توسط The Order موتقف می شوند.Elle و Wheeler به بازداشتگاه سایلنت هیل برده می شوند,جایی که آلکس سعی می کند تا آنها را نجات دهد.بعد از نجات دادن Judje Holloway از مرگ و جدا شدن از Wheeler,آلکس کلیسای Order را پیدا می کند,جایی که او به صحبتهای یک مرد (در محل مخصوص اعتراف بگناه)گوش می کند,کسی که خود را بجای یک کشیش گذاشته بود,در حاب که هویت او صریحا" فاش نشد,بطور قوی به جزئیات زندگی اش اشاره شد,و آلکس سخت در مقابل آن اکثرالعمل نشان داد که به راستی پدرش می باشد,و بازیکن ممکن است این گزینه را انتخاب کند که او را عفو کند.کمی بعد آلکس با پدرش رو در رو می شود و این نکته را فاش می کند که آلکس هیچ گاه سرباز نبوده است بلکه بعد از یک حادثه در بیمارستان روحی روانی به سر می برد.او درخواست بخشش و عفو کرد و بعد توسط Pyramid Head کشته شد.آلکس به راه خود در زیر زمین Order ادامه می دهد,و توسط مادر Elle یعنی JudjeHolloway تسخیر می شود و به او توضیح می دهد که همه اتفاقاتی که رخ داده است بخاطر شکسته شدن معاهده می باشد.صد و پنجاه سال پیش,چهار خاندان(یا خوانواده) از دست Order شهر سایلنت هیل فرار کردند و به طرف Shepherds Glen رفتند.به آنها اجازده داده شد تا آزادی عمل داشته باشند بشرط اینکه هر پنجاه سال یکی از

VAHID
مهمان


بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

رد: دانلود فیلم فوق العاده زیبا Silent Hill Revelations محصول 2012 آمریکا

پست من طرف محتوى إعلاني اليوم في 9:28 am


محتوى إعلاني


بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي بازگشت به بالاي صفحه


 
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد